Sucuya yapılan şaka :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sucuya yapılan şaka :D
7
●
204
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sucuya yapılan şaka :D
05-06-2010, 01:44:55
#1
jekymark
Üyeliği durduruldu
http://www.dailymotion.com/video/xc0...n-nusaybin_fun
sonuna kadar dinleyin komedi
05-06-2010, 01:50:00
#2
burayakadar
adam iyi dayanmış yine
Biri bana böyle şaka yapsa varya ...
05-06-2010, 01:51:42
#3
Sunucuservis
Üyeliği durduruldu
r10 dayım
bana bir damacana su göndersene
05-06-2010, 01:55:58
#4
jekymark
Üyeliği durduruldu
burayakadar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
adam iyi dayanmış yine
Biri bana böyle şaka yapsa varya ...
sucu olursan ilk şaka benden
05-06-2010, 01:58:13
#5
burayakadar
jekymark adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sucu olursan ilk şaka benden
senin için açıcam bi sucu
05-06-2010, 02:04:51
#6
jekymark
Üyeliği durduruldu
burayakadar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
senin için açıcam bi sucu
ilk şaka benden ilk damacana senden
05-06-2010, 11:21:50
#7
Anybody
Adam iyi sabretmiş yine. Ben olsam baya söverdim herhalde
05-06-2010, 14:46:11
#8
jekymark
Üyeliği durduruldu
Anybody adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adam iyi sabretmiş yine. Ben olsam baya söverdim herhalde
valla ya
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler