• 23-05-2010, 21:40:57
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Olay 4-5 sene önce Elmadağ'da yaşanıyor televizyon göstermiyor ve güzel insan dükkanı arıyor yetkili antenin ayarlarının bozulduğunu anten ayarlarının yapılmasının gerektiğini söylüyor.

    Ve yurdum insanı anteni söküp ayarla abi işim var gidecem diye dükkana getiriyor.

    Sizlerle bunu paylaşmak istedim:



  • 23-05-2010, 21:42:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Şaka olmalı
  • 24-05-2010, 02:14:08
    #3
    resime bi hikaye uydurulmus gibi ve hic komik degil

    ama yinede paylastigin icin sagol
  • 24-05-2010, 02:45:37
    #4
    o kadar değildir be ustam zannetmem resme yazılmış hikayedir bence
  • 24-05-2010, 03:30:58
    #5
    güzel uydurulmuş uydurma olsa bile
  • 25-05-2010, 08:38:01
    #6
    Yanlış anlaşılma olmasın burada kimseyi küçük düşürme gibi bir amacım yok yıllar önce olan bir anıyı paylaşmak istedim internete eklendiğini bu kişide biliyor. Şuan facebook'a bile üye... Yaklaşık 5 sene öncesinden bahsediyoruz.

    Bunun dışında Elmadağlı olanlara resimin nerede çekindiğini sorabilirsiniz.