Olay 4-5 sene önce Elmadağ'da yaşanıyor televizyon göstermiyor ve güzel insan dükkanı arıyor yetkili antenin ayarlarının bozulduğunu anten ayarlarının yapılmasının gerektiğini söylüyor.
Ve yurdum insanı anteni söküp ayarla abi işim var gidecem diye dükkana getiriyor.
Yanlış anlaşılma olmasın burada kimseyi küçük düşürme gibi bir amacım yok yıllar önce olan bir anıyı paylaşmak istedim internete eklendiğini bu kişide biliyor. Şuan facebook'a bile üye... Yaklaşık 5 sene öncesinden bahsediyoruz.
Bunun dışında Elmadağlı olanlara resimin nerede çekindiğini sorabilirsiniz.