• 13-05-2010, 13:43:20
    #1
    Selam, benim adım Wanda .

    - Selam, benimki de Slyvia, sen nasıl öldün?

    - Donarak öldüm.

    - Ne kadar... korkunç.

    - Yok o kadar kötü değildi, soğuktan titremem geçince ısınmaya başladım ve uyku bastı, sonunda huzur dolu bir ölüm.

    - Peki sen nasıl öldün?

    - Ağır bir kalp krizi geçirdim. Kocamın beni aldattığını sandım, onu iş üstünde yakalamak için eve erken geldim, fakat evde tek başına televizyon seyreder halde buldum.

    - Sonra ne oldu?

    - Kesinlikle evde başka bir kadının olduğundan emindim, bütün evi aramaya başladım. Çatıyı, yatakların altını her yeri aradım fakat bulamadım. Ararken aşırı yorulmuşum, kalp krizi geçirdim ve öldüm.

    - Ah be güzelim bir de derin dondurucuya baksaydın, şu anda ikimiz de yaşıyor olacaktık...
  • 19-05-2010, 10:37:16
    #2
    haha süpermiş teşekkürler
  • 19-05-2010, 12:38:15
    #3
    malioztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haha süpermiş teşekkürler
    rıca ederim
  • 19-05-2010, 14:29:06
    #4
    Güzelmiş xD
  • 19-05-2010, 18:36:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    He la derin dondurucu