Birazda Gülelim :) Facebook Sapıkları :)
35
●4.662
- 30-04-2010, 09:00:01hahaha hüseyiin fake üyeliğime ekliyorum
Willi, sev... Öhöm :P :P
- 18-06-2010, 14:10:34Eposta Aktivasyonu Gerekmektehttp://www.facebook.com/apachexD#!/apachexD?v=photos bu sayfada yüzlerce komik sey var gülmekten öldüm
