• 28-04-2010, 02:11:26
    #1
    http://www.uygaristan.com/seri-katil...ta-aramak.html

    Emniyet teşkilatı izmirde gün aşırı gerçekleşen cinayetleri aynı kişinin işlediğine dair söylemi ve bir adet robot resmi medyaya verdi.

    Dolayısıyla güzel memleketimde ( hatta hatta balçova’da ) bir seri katil vardı artık. Bu şahıs önce gasp neyin ediyor ardından kurbanını öldürüyordu.

    Emniyet’in amacı robot resmi ve bilgileri medyaya vererek katilde bir korku yaratmak, gönlü vicdanı yakalanma korkusuyla dolup taşan katilin hata yapmasını, hata yapmayacaksa bile yeni kurban seçmemesini sağlamaktı. Ama…

    Gel gör ki internet hayatımızda ve herkes polis (!) (:

    Facebook’taki profil fotoğrafı katilin robot resmine çok benzeyen Ayhan YAĞSATAN adlı şahısa onlarca mesaj, yüzlerce arkadaşlık teklifi yağıyor. Hemde neler neler…

    Böyle acı bir vakadan komiklik çıkaran apaçi-emoş karması genç vatandaşlarımız şöyle mesajlar atmış.




    ekran görüntülerinin devamı için :
    http://www.uygaristan.com/seri-katil...ta-aramak.html
  • 28-04-2010, 02:16:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bence bu katıl sensin hocam he halinden belli
    canım kızları nasıl kıydın
  • 28-04-2010, 02:20:12
    #3
    Sunucuservis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence bu katıl sensin hocam he halinden belli
    canım kızları nasıl kıydın
    şakası bilen kötü ya.

    hem ben öldürmem ki.
  • 28-04-2010, 13:10:14
    #4
    çocuklar ne cesaretli katil oysa ne olacak onuda sıraya alırsa diye korkmuyorlar
  • 28-04-2010, 13:57:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yazdıklarına bakın

    Alıntı
    Dayı sen katilmisin seni keserim haaa
  • 28-04-2010, 14:01:04
    #6
    ben öldürmedim ki dediğine göre hemen konuyu saptırmak istiyorsun katil sensin hadi hadi saklama bizden yabancı değiliz (=
    şaka maka bir yana katil olan birine bile arkadaşlık davetiyesi yolluyoruz Allah sonumuzu hayır etsin
  • 28-04-2010, 14:01:10
    #7
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    hem ben öldürmem ki.
    Öldürmeyip yaptığın şey dahamı iyi ki
  • 28-04-2010, 14:11:39
    #8
    Ha ha

    Güzel yurdumun güzel insanları
  • 28-04-2010, 14:27:11
    #9
    haha güzelmiş