Ne tip var bu adamda

http://www.facebook.com/profile.php?=743264506
r10da geyik olmuyor ya
Daha yeni arkadaş msnden ayıp *** güvenip arkadaş olduk seninle diye msn de biraz kükredi
olay geyikten çıktı Olay şu hani biz webmasterlar olmayan sayfayı ya ana sayfaya yada hata sayfası hazırlar ona yönlendiririz ya fesbuk webmasterıda olmayan profili açık oaln yani sizin profilinize yönlendiriyor
neyse bu konudan geyik çıkmaz...
ss koy bakalım ayrıca nerde gördün benle dalga geçtiklerini