• 04-04-2010, 17:40:48
    #1
    Temel'in babası vefat eder... Cenazeye gelen bir aile dostu Temel'e sorar: Nasıl oldu? Cevap: 30.kattan aşağıya düştü... Adam: Vah vah desene çok feci ölmüş... Temel: Yok yok öyle ölmedi... tam yere düşecekken manavın tentesine çarpıp tekrar yükseldi... Adam: Vah Vaah! Daha şiddetli çakıldı o zaman. Temel: Yok! Karşıdaki kasabın tenteden zıpladı bu sefer karşı binanın çatısına... Adam: Demek çatıya çarpıp öldü. Temel: Yok ya! Çatıdan yuvarlanıp elektrik tellerine gitti... Adam: Deme ya! Çarpıldı o zaman... Temel: Yok canım teller yaylandı babamı 200 metre yukarı fırlattı. Adam: 200 metreden yere çakıldı öyle mi? Yazık... Temel: Yok ya yine en baştaki bakkalın tenteye... Adam: Orda mı öldü? Temel: Yooo... Ordanda yine kasaba... En sonunda bunalan adam Temel'e bağırarak sordu: Ulan nasıl öldü bu adam? Temel: "Baktık durmuyo... Vurduk Öldü!"

    kaynak:http://www.frmtr.com/komik-seyler/15...rsiniz-33.html
  • 04-04-2010, 17:42:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bunu çoo..k önceden okumuştum Güzel bir fıkra.
  • 04-04-2010, 18:14:44
    #3
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    hahaha iyimiş
  • 04-04-2010, 22:21:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ahahahahahahah cok güzel
  • 04-04-2010, 22:29:35
    #5
    iyi adamdi
  • 04-04-2010, 22:33:52
    #6
    süpermiş teşekkürler:d
  • 04-04-2010, 22:39:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    güzeldi
  • 05-04-2010, 00:03:19
    #8
    Gözümde canlandı
  • 09-04-2010, 13:39:53
    #9
    aynen gözümde canlandı hahaha:d güzelmiş