Hay ben bu 1 nisanın
12
●338
- 01-04-2010, 09:23:16Yav kızla ilk defa böyle bir fırsatımız oldu beraber başbaşa kalabileceğiz. Kızı çağırıyorum kız diyor 1 nisan şakası demi
- 01-04-2010, 10:58:05Üyeliği durduruldugüzin ablaya danış derimDarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2010, 14:49:15Aynen kız milletinden her şey beklenirTeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2010, 15:29:09Tamamdır arkadaşlar sorun çözülmüştür ,inandırdık . Güzel bi gündü
- 01-04-2010, 15:32:58Üyeliği durduruldune mutlu sana kardeş. gözün aydınDarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işin zor