Cevapla ve sor [ forum oyunu ] - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Cevapla ve sor [ forum oyunu ]
22
●
506
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Cevapla ve sor [ forum oyunu ]
1
2
3
30-03-2010, 01:36:34
#1
ReklamFace
Oyun oldukça basit arkadaşlar. Bir alttaki üyenin saçma sorusunu cevaplayın ve ödül olarak bir cevap yazın.
Sorumu yazıyorum
üç harfli r10 üyeliğim de para eder mi
30-03-2010, 02:42:47
#2
Space
Eğer bu üyeliğin adı "r10" ise evet eder...
Bu konu acaba tutar mı?
30-03-2010, 03:41:45
#3
r19
Üyeliği durduruldu
Eğer cevaplamaya devam edersek, evet eder...
Rep cimrileri-ne ne denilir?
30-03-2010, 11:29:05
#4
ReklamFace
RepCi(m)
Radmin burada soru cevaplasa ne sorar ?
30-03-2010, 14:26:11
#5
Rolleyes
Üyeliği durduruldu
Kimi mod yapsam der
r10 üyelerınden kaçının nıckı, bır resım ıfade eder?
örn benımkı :
30-03-2010, 16:44:42
#6
by_karahan
Üyeliği durduruldu
3482223 tanesinin ki
Dal Sarktığı için mi kartal kalkar ?
30-03-2010, 17:28:22
#7
ReklamFace
kartal kalktığı için dal sarkak
abii bi ***** açsak para kaldırırmıyız ?
30-03-2010, 17:32:55
#8
dergos
Adam gibi olursa çıkmayacağım için evet
Bu yoğurdu sarımsaklasak da mı saklasak, sarımsaklamasak da mı saklasak?
30-03-2010, 17:37:31
#9
secorama
Üyeliği durduruldu
at dolaba uğraşma
artist gezermi bazarda ?
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler