• 30-03-2010, 01:36:34
    #1
    Oyun oldukça basit arkadaşlar. Bir alttaki üyenin saçma sorusunu cevaplayın ve ödül olarak bir cevap yazın.

    Sorumu yazıyorum

    üç harfli r10 üyeliğim de para eder mi
  • 30-03-2010, 02:42:47
    #2
    Eğer bu üyeliğin adı "r10" ise evet eder...

    Bu konu acaba tutar mı?
  • 30-03-2010, 03:41:45
    #3
    r19
    Üyeliği durduruldu
    Eğer cevaplamaya devam edersek, evet eder...

    Rep cimrileri-ne ne denilir?
  • 30-03-2010, 11:29:05
    #4
    RepCi(m)

    Radmin burada soru cevaplasa ne sorar ?
  • 30-03-2010, 14:26:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kimi mod yapsam der

    r10 üyelerınden kaçının nıckı, bır resım ıfade eder?
    örn benımkı :
  • 30-03-2010, 16:44:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    3482223 tanesinin ki

    Dal Sarktığı için mi kartal kalkar ?
  • 30-03-2010, 17:28:22
    #7
    kartal kalktığı için dal sarkak

    abii bi ***** açsak para kaldırırmıyız ?
  • 30-03-2010, 17:32:55
    #8
    Adam gibi olursa çıkmayacağım için evet

    Bu yoğurdu sarımsaklasak da mı saklasak, sarımsaklamasak da mı saklasak?
  • 30-03-2010, 17:37:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    at dolaba uğraşma

    artist gezermi bazarda ?