• 21-03-2010, 02:11:22
    #10
    benden fazla içmiş arkadas
  • 21-03-2010, 05:46:00
    #11
    Facebook'da öğlen gördüm ben bunu. Gülmekten yarılmıştım. gece gece karnım ağrıdı gülmekten sağol.
  • 21-03-2010, 06:47:12
    #12
    Aynı sizler gibi bende geceleyin hiç güleceğim yokken , Acayip güldüğüm bi' ekran görüntüsü..

    Ve hala okudukça gülmekten kırılmaya devam ediyorum.
  • 22-03-2010, 18:15:39
    #13
    Şarkıyı bulan var mı peki bende merak ettim
  • 22-03-2010, 18:19:46
    #14
    sıyırmış