Divane Aşık Gibi - Toplu Düet (Çok Hoş) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Divane Aşık Gibi - Toplu Düet (Çok Hoş)
5
●
142
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Divane Aşık Gibi - Toplu Düet (Çok Hoş)
13-03-2010, 05:12:57
#1
osmanlihost
Üyeliği durduruldu
Çok güzel söylemişler. Benim hoşuma gitti.
Amatörler ama gayet başarılılar...
Sizin yorumları da alalım
http://www.koptum.net/divane-asik-gibi-cok-hos.html
13-03-2010, 06:20:52
#2
Alperbil
verildi hocam. ama insanın dinledikçe dinleyesi geliyor çok hoş.
13-03-2010, 07:25:07
#3
osmanlihost
Üyeliği durduruldu
Alperbil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
verildi hocam. ama insanın dinledikçe dinleyesi geliyor çok hoş.
baktım ama göremedim, verildiyse kusura bakmayın.
13-03-2010, 14:24:52
#4
PaLuLu
Amatör olabilirler amma Şarkıcı diye Geçinenlerden bence Bin kat daha güzel Soylüyolar
13-03-2010, 14:34:41
#5
Anybody
harika söylemişler
13-03-2010, 18:02:54
#6
osmanlihost
Üyeliği durduruldu
PaLuLu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Amatör olabilirler amma Şarkıcı diye Geçinenlerden bence Bin kat daha güzel Soylüyolar
Aynen bende öyle düşünüyorum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler