• 13-03-2010, 05:12:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel söylemişler. Benim hoşuma gitti.


    Amatörler ama gayet başarılılar...

    Sizin yorumları da alalım

    http://www.koptum.net/divane-asik-gibi-cok-hos.html
  • 13-03-2010, 06:20:52
    #2
    verildi hocam. ama insanın dinledikçe dinleyesi geliyor çok hoş.
  • 13-03-2010, 07:25:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Alperbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verildi hocam. ama insanın dinledikçe dinleyesi geliyor çok hoş.
    baktım ama göremedim, verildiyse kusura bakmayın.
  • 13-03-2010, 14:24:52
    #4
    Amatör olabilirler amma Şarkıcı diye Geçinenlerden bence Bin kat daha güzel Soylüyolar
  • 13-03-2010, 14:34:41
    #5
    harika söylemişler
  • 13-03-2010, 18:02:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    PaLuLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amatör olabilirler amma Şarkıcı diye Geçinenlerden bence Bin kat daha güzel Soylüyolar
    Aynen bende öyle düşünüyorum