• 10-03-2010, 00:25:21
    #1
    Bir kadınla en çok kimin birlikte olabileceği konusunda bir yarışma yapılıyormuş, dayanırsa kadın dayanamazsa yarışmacı büyük ödülü alacakmış. Nam-ı Kemal de oradaymış. Her postadan sonra da duvara çarpı atılıyormuş. Alman başlamış 1,2,3.. tıkanmış. İngiliz başlamış 3,5,7.. o da tıkanmış. Fransız 15,20.. derken o da kalmış. Bizim Nam-ı Kemal başlamış 70,80,90 derken durmak bilmiyor. Bakmış kadın iş kötü, Nam-ı Kemal'in duracağı yok, 95.yi yaparken "yok efendim bu 94." diye tutturmuş. Nam-ı Kemal, "Olur mu hanfendi 95 oldu, burada boşuna mı çarpı atıyoruz, sayıyoruz" dese de kadın dinlemiyor, "hayır bu daha 94." diyormuş. En sonunda bizimki zıvanadan çıkmış: - "Başlarım şimdi çarpına da sana da, sil hepsini sıfırdan başlıyoruz."
  • 10-03-2010, 15:23:18
    #2
    iyi demiş bizimki sağlam bea sıfırdan başlayıp yine 80-90 yapar :P Nede olmasa Türk
  • 10-03-2010, 17:39:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    e kurtlar vadisininde dediği gibi çeçenlerden malını azerilerden canını türklerden ... anlayan anladı
  • 10-03-2010, 22:23:42
    #4
    hehe guzeldi
  • 11-03-2010, 01:42:09
    #5
    harbi güzeldi ya
  • 11-03-2010, 08:39:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Böyle Guzel Bir Geçmişi Olan Bir İnsana Bu Tarz Fıkralar Yakışmıyor.

    Link: http://tr.wikipedia.org/wiki/Nam%C4%B1k_Kemal