• 08-03-2010, 23:00:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bir kadın varmıs annesinin cenazesi gitmiş orda bir adamı beyenmiş cenaze töreninden sonra adamı aramış bulamamış sonra eve gidip kız kardeşini öldürüyor.
    Soru: Neden kız kardeşini öldürüyor?

    cevapları beklıyorum şef sormus ark. yarın cevabı istiyormuş
  • 08-03-2010, 23:04:54
    #2
    Çünkü yine cenazede görebileceğini düşünür bence
  • 08-03-2010, 23:07:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    tamam mantıklı sımdı aklıma gelmıstı tsk.
  • 09-03-2010, 17:51:16
    #4
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    kenrith dedigi gibi, bir dahaki cenazede o adami gorecegini umut ediyor
  • 09-03-2010, 21:42:16
    #5
    yada o adamı kız kardeşiyle yakalıyor
  • 10-03-2010, 08:02:04
    #6
    Misafir
    Kenrith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü yine cenazede görebileceğini düşünür bence
    tebrikler
  • 18-03-2010, 13:31:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bu japonyada tüm seri katillere sorulan bi soru ve hepsi Kenrith in cevabını vermiş
    Kenrith ' e dikkat edin