Bu olaylar ve konuşmalar gerçekten yaşanmıştır.
- Boş bilgisayar yok mu?
- Yok
- Hiç mi yok?
- Word'lü bilgisayar var mı?
- Hayır çilekli ve vanilyalı var sadece.
-Çıktılar hep siyah beyazmı oluyor?
-Hayır ara sıra yeşil üzerine eflatun ördek desenlide çıkıyor.
-Yer var m??
-Var.. Pencere kenarımı olsun koridor mu?
-Hı??..
-Bilgisayar alabilirmiyim?
-Tabi 1 mi olsun 1,5 mu?
-Hocam ....... adlı şarkıyı çalarmısınız?
-Peçeteye yaz ver...
10 dakika sonra öğrenciden peçeteye yazılı olarak şarkı isteği geldi.
-Word'un olduğu bir yere oturup yazı yazabilir miyim?
-Word'e sor kabule ederse oturursun
-Internet hala gidik mi?
-Hayır gelik.
-Hıı?!

-Bilgisayara disket sokabilir miyiz?

-Internet kesik mi?
-Kesik
-Hepsinde mi kesik?
-Hayır.. Sırayla gidiyor.. 1 kesik 1 bağlı... (Buna koptum
)-Internet kesik mi?
-Kesik
-E-mail lerimize bakamaz mıyız?? ( Buna da
)-Sadece bilgisayar istiyorum.
-Ama biz yanında plastik tarak, 10 tane çengelli iğne, birde limon kolonyası veriyoruz. Onlarıda alın
-Internet yok mu?
-Yok
-Hiç mi yok?
-Azcık var ama onu da kendime ayırdım

-Internet kesik mi?
-Evet kesik..
-Nasıl kesik?
-Ortasından kesilmiş valla bende anlamadım
-Bilgisayara girebilir miyiz?
-Hayır çünkü kapısı yok. Olsa da içine sığamazsınız
-Niye? Hepsi boş ama -Onlar boş değil. Önündeki sandalyeler boş. Siz bilgisayar kullanabilirsiniz.
-Haa evet yani?!
-Yalnız internet erişimimiz yok. Bizden kaynaklanan bir sorun değil
-Eeeee... Niye baştan söylemiyorsunuz?

-Bilgisayar alabilir miyim?
-Tabii
-İnternete giricem.. ilk defa geliyorum
-Heyecanlı mısın?

-Hocam yazıcı çalışıyor mu?
-Hayır bugün izinli..
-Nasıl yani???
- Hocam tuşların karışmış olma ihtimali var mı?
- Evet dibi tutmasın diye ara sıra karıştırıyorum
- En erken hangisi boşalır?
- Bilgisayarların özel hayatı bizi ilgilendirmez!! (+18)
- Bana verebileceğiniz bilgisayar var mı?
- Yok valla.. Hiçbiri sana layık değil. Yakışmaz sana. Veremem (Favorilerimden

- Hocam bilgisayar tıkandı galiba.
- Pompala (Süper
)- Hocam buradaki bilgisayarlarda yazı yazılabiliyor mu?
- Hayır biz bu makinaları dolma sarmak için kullanıyoruz.