• 03-03-2010, 17:26:55
    #1
    +Selam, benim adım Wanda .
    - Selam, benimki de Slyvia, sen nasıl öldün?
    +Donarak öldüm.
    - Ne kadar kork...unç...
    + Yok o kadar kötü değildi, soğuktan titremem geçince ısınmaya başladım ve uyku bastı, sonunda huzur dolu bir ölüm.
    - Peki sen nasıl öldün?
    +Ağır bir kalp krizi geçirdim. Kocamın beni aldattığını sandım, onu iş üstünde yakalamak için eve erken geldim, fakat evde tek başına televizyon seyreder halde buldum.
    - Sonra ne oldu?
    + Kesinlikle evde başka bir kadının olduğundan emindim, bütün evi aramaya başladım. Çatıyı, yatakların altını her yeri aradım fakat bulamadım. Ararken aşırı yorulmuşum, kalp krizi geçirdim ve öldüm.
    - Ah be güzelim bir de derin dondurucuya baksaydın, şu anda ikimiz de yaşıyor olacaktık...
  • 03-03-2010, 21:07:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    verildi bu ama güzel hatırlamış olduk
  • 04-03-2010, 18:51:49
    #3
    Güzelmiş.
  • 04-03-2010, 21:23:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    vallahi harikaymış