• 24-02-2010, 11:47:31
    #1
    Ufak tefek yaşlı bir kadın iki plastik torba taşıyarak caddede yürüyormuş. Torbalardan biri delinmiş ve 20 dolarlıklar uçuşmaya başlamış.
    Polisin biri kadını durdurup;
    "Hanımefendi torbadan paralarınız dökülüyor." demiş.
    "Kahretsin!" demiş kadın. "Uyardığınız için sağolun. Ben şimdi dönüp toplarım onları."
    "Bir durun bakalım! O kadar para nereden geliyor? Çaldınız mı yoksa?"
    "Yok canım!" demiş kadın. "Benim bahçe stadyum parkına bakıyor. Orada arada sırada araçlarda parti veriyorlar.
    O partilerden çıkan adamlar çoğunlukla benim çiçek tarhlarımı tuvalet olarak kullanıyor.
    Ben de elektrikli kesiciyle çalıların arkasında bekliyorum. Onlar işlerini görmeye hazırlandığı anda benim kesiciyi çalıştırıp;
    'Ya 20 dolar verirsin ya da senin ki uçar gider!' diyorum."
    "Vay be!" demiş polis gülerek. "İyi fikirmiş. Peki öbür torbada ne var?"
    Yaşlı hanım cevap vermiş;
    "Eee... hepsi ödemiyor tabii."
  • 24-02-2010, 11:55:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzeldi ya Enayiler neden 20 dolar vermedilerse şimdi daha mı iyi oldu
  • 24-02-2010, 12:40:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    harikaa
  • 24-02-2010, 13:37:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    iyiymiş gerçekten ya
  • 25-02-2010, 03:23:03
    #5
    Beğendiğinize sevindim. Arıza bi arkadaşım var paso böyle fıkralar gönderiyor, arada paylaşırım.
  • 25-02-2010, 04:12:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Puhaah Süper harbi sağol paylaşım için
  • 25-02-2010, 15:55:37
    #7
    Güzelmiş
  • 25-02-2010, 16:51:32
    #8
    hehe harika
  • 25-02-2010, 20:47:56
    #9
    20 dolar için değermi be ( :

    Teşekkürler .