• 29-05-2010, 03:28:31
    Üyeliği durduruldu
    Kimse kalmadı sanırım.
  • 29-05-2010, 03:37:11
    CTRLShift adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse kalmadı sanırım.
    Ben varım Hayırlı sabahlar diyeyim artık ne diyim
  • 29-05-2010, 03:43:45
    Üyeliği durduruldu
    12 den bu yana film izliyorum.

    Son durak 4 diğer kara büyü kesinlikle tavsiye ederim 2. filmi baya tırstım .
  • 29-05-2010, 04:19:32
    Saat 4:19 varmı ayık kalanlar ses verin
  • 29-05-2010, 04:20:28
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ses :\
  • 29-05-2010, 04:34:16
    ses açık ve net anlaşıldı
  • 29-05-2010, 22:58:56
    Gece olduuuuuuuuuuuuuuuuu. Yehhhuuuu.... bugün kıpır kıpırımmm...
  • 29-05-2010, 23:00:59
    Üyeliği durduruldu
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece olduuuuuuuuuuuuuuuuu. Yehhhuuuu.... bugün kıpır kıpırımmm...
    sebep?
  • 29-05-2010, 23:07:14
    iyi geceler kafammı kıyak benim herkes moderatörmü oldu