Konu
Gececiler Topiği
29-05-2010, 03:37:11
#1928
Sheeba
CTRLShift adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kimse kalmadı sanırım.
Ben varım
Hayırlı sabahlar diyeyim artık ne diyim