Kaldı mı Dohuz ? ( Bir Devlet Bahçeli Klasiği :) ) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kaldı mı Dohuz ? ( Bir Devlet Bahçeli Klasiği :) )
5
●
233
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Kaldı mı Dohuz ? ( Bir Devlet Bahçeli Klasiği :) )
21-02-2010, 17:12:56
#1
teknoman
Devlet Bahçeli nin bir mitinginde minik zekasıyla bulduğu 40. yıl dönümü metamatik buluşu
...
http://www.youtube.com/watch?v=HIDzYydg4ls
21-02-2010, 17:21:24
#2
LeFleur
Üyeliği durduruldu
süper
21-02-2010, 20:19:29
#3
Projeturk
Üyeliği durduruldu
Bahçeli = Bahcıvan Veledi
24-02-2010, 23:40:33
#4
C1RK1NKR4L
Projeturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bahçeli = Bahcıvan Veledi
Ne Diyon Olum Sen ?
Sen Kimsin VELET!
25-02-2010, 00:32:04
#5
secorama
Üyeliği durduruldu
beyler ayıp olmuyormu biraz ?
25-02-2010, 00:36:04
#6
hun
Üyeliği durduruldu
Siyasete kayacak konular açmayalım arkadaşlar artık. Kurallara tekrar tekrar göz atın.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler