• 13-02-2010, 11:17:48
    #1
    Selam, benim adım Wanda .

    - Selam, benimki de Slyvia, sen nasıl öldün?

    - Donarak öldüm.

    - Ne kadar... korkunç.

    - Yok o kadar kötü değildi, soğuktan titremem geçince ısınmaya başladım ve

    uyku bastı, sonunda huzur dolu bir ölüm.

    - Peki sen nasıl öldün?

    - Ağır bir kalp krizi geçirdim. Kocamın beni aldattığını sandım, onu iş

    üstün...de yakalamak için eve erken geldim, fakat evde tek başına

    televizyon seyreder halde buldum.

    - Sonra ne oldu?

    - Kesinlikle evde başka bir kadının olduğundan emindim, bütün evi aramaya

    başladım. Çatıyı, yatakların altını her yeri aradım fakat bulamadım. Ararken aşırı yorulmuşum, kalp krizi geçirdim ve öldüm.

    - Ah be güzelim bir de derin dondurucuya baksaydın, şu anda ikimiz de yaşıyor olacaktık.
  • 13-02-2010, 11:25:01
    #2
    Vah vah vah
  • 13-02-2010, 11:25:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam defalarca okudum güzel yazmış yazan ama verildiğini sanıyorum.
  • 13-02-2010, 11:52:01
    #4
    Paylasildi bu daha önce.
  • 14-02-2010, 17:34:24
    #5
    güzelmiş..