Aşk-ı Memnu anlama klavuzu :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aşk-ı Memnu anlama klavuzu :)
13
●
526
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Aşk-ı Memnu anlama klavuzu :)
1
2
12-02-2010, 20:11:03
#10
Enki
José Mourinho olsa acaba neler yapardı (:
12-02-2010, 20:19:46
#11
Anybody
güzel bir çözümleme yapılmış
12-02-2010, 20:24:08
#12
teknohaberci
Tıklayıp esas hikayeyi okuyabilirsiniz..
ne olursa olsun bu eser Türk edebiyat tarihinin ölümsüz eserlerindendir
12-02-2010, 20:25:41
#13
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben Behlülün yerinde olsaydım .... (Banlanmak istemiyorum gerisi meçhul
=)
13-02-2010, 11:44:24
#14
LordSebbo
karman çorman
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler