• 31-05-2007, 16:57:33
    #37
    askere gidim gelim bi o zaman güzel şeyler yapacam babam bilgisayarcı zaten güzel birşeyler yapacam
  • 31-05-2007, 17:01:12
    #38
    Alıntı
    ben buldum hocam...
    Scripte de Para Vermiyoruz artık
    En Güzeli Karanlık Gecelerde Oturup Beraber Birşeyler Üretmek ...
    Bi tanede coder bana lazım
  • 31-05-2007, 17:03:12
    #39
    r10a kız webmasterler lazım ama nerde
  • 31-05-2007, 17:04:43
    #40
    Yeter ki kızla anlaşalım, bir şekilde anlaşırız kızın babasıyla...
  • 31-05-2007, 17:05:39
    #41
    Misafir
    Pederin mesleği gösteririm anlaşırız kızın babasıylada
    önce kızı bulalım.
  • 31-05-2007, 17:11:34
    #42
    Ewli olan webmaster varmı D:
  • 31-05-2007, 17:12:56
    #43
    Bu konunun sonunun nereye gideceğini merak ediyorum.
  • 31-05-2007, 17:39:47
    #44
    nikah dairesine
  • 31-05-2007, 17:49:59
    #45
    ben evliyim ama çok sorun oluyo eşim bırak artık şu pcyi yeter diyo zor valla.