rep in icat olduğu gün : ) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
rep in icat olduğu gün : )
4
●
211
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
rep in icat olduğu gün : )
02-02-2010, 11:00:07
#1
beachturk
r10 reple tanışmış eklenti yeni kurulmuş sanırım
bakın neler
olmuş
03-02-2010, 21:52:08
#2
Mythcomeback
https://www.r10.net/forumda/370071-me...i-eklenti.html
Bu sanırım açılan ilk konu.
04-02-2010, 03:31:59
#3
Faggo
Üyeliği durduruldu
O rep için açılan ilk konu değil bir ara yeni bir sistem denenmişti, bir nevi teşekkür sistemi gibi sonradan iptal olmuştu. Onun konularıdır rep'in değil..
04-02-2010, 04:03:35
#4
beachturk
ufo görem masun köylü gibi elemanlar komiğime gitti
04-02-2010, 12:58:02
#5
Yeehee
Üyeliği durduruldu
masumcuklar
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler