• 02-02-2010, 11:00:07
    #1
    r10 reple tanışmış eklenti yeni kurulmuş sanırım bakın neler olmuş
  • 03-02-2010, 21:52:08
    #2
    https://www.r10.net/forumda/370071-me...i-eklenti.html

    Bu sanırım açılan ilk konu.
  • 04-02-2010, 03:31:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    O rep için açılan ilk konu değil bir ara yeni bir sistem denenmişti, bir nevi teşekkür sistemi gibi sonradan iptal olmuştu. Onun konularıdır rep'in değil..
  • 04-02-2010, 04:03:35
    #4
    ufo görem masun köylü gibi elemanlar komiğime gitti
  • 04-02-2010, 12:58:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    masumcuklar