• 26-01-2010, 20:25:31
    #1
    http://www.izlesene.com/video/spor-m...rmisti/1608811

    Messi golü atıyor, spiker coşuyor
  • 26-01-2010, 23:45:37
    #2
    Adam kendini kaybetmiş resmen
  • 26-01-2010, 23:48:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bu spiker en içten küfürlerimi hak ediyor.
  • 04-02-2010, 18:38:35
    #4
    -rep veren kendini bilmez idiot arkadaş kim, ortaya çıkabilir mi?
  • 04-02-2010, 18:44:29
    #5
    SavaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -rep veren kendini bilmez idiot arkadaş kim, ortaya çıkabilir mi?
    sahi arkadas mızahlık konu acmıs nıye ne amacla eksı rep verdı veren arkadas yazabılırmı tamamen merakımdan soruyorum yanı

    rep kullanmayı bu kadar basıtlestıren ne olabılır
  • 04-02-2010, 18:59:42
    #6
    Spiker harbiden cıldırmış kac kere messi dediğini sayamadım

    tesekkur ettim hocam
  • 04-02-2010, 19:36:37
    #7
    ankara mersin ankara mersin
  • 04-02-2010, 21:36:46
    #8
    haha ankara messi ankara messi diyo geliyo gercekten yada gercekten öyle diyo
  • 04-02-2010, 22:46:41
    #9
    AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ankara mersin ankara mersin
    )