Spiker coştu Messi Messi Messi! :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Spiker coştu Messi Messi Messi! :D
10
●
291
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Spiker coştu Messi Messi Messi! :D
1
2
26-01-2010, 20:25:31
#1
SavaS
http://www.izlesene.com/video/spor-m...rmisti/1608811
Messi golü atıyor, spiker coşuyor
26-01-2010, 23:45:37
#2
sezabut
Adam kendini kaybetmiş resmen
26-01-2010, 23:48:44
#3
Sercedes
Üyeliği durduruldu
Bu spiker en içten küfürlerimi hak ediyor.
04-02-2010, 18:38:35
#4
SavaS
-rep veren kendini bilmez idiot arkadaş kim, ortaya çıkabilir mi?
04-02-2010, 18:44:29
#5
JiqqA
SavaS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
-rep veren kendini bilmez idiot arkadaş kim, ortaya çıkabilir mi?
sahi arkadas mızahlık konu acmıs nıye ne amacla eksı rep verdı veren arkadas yazabılırmı tamamen merakımdan soruyorum yanı
rep kullanmayı bu kadar basıtlestıren ne olabılır
04-02-2010, 18:59:42
#6
Anonim
Spiker harbiden cıldırmış kac kere messi dediğini sayamadım
tesekkur ettim hocam
04-02-2010, 19:36:37
#7
AgReSsiVe35
ankara mersin ankara mersin
04-02-2010, 21:36:46
#8
c0di
haha ankara messi ankara messi diyo geliyo gercekten yada gercekten öyle diyo
04-02-2010, 22:46:41
#9
ByOyunBozan
AgReSsiVe35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ankara mersin ankara mersin
)
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler