• 19-01-2010, 22:47:16
    #19
    bende arto var
  • 19-01-2010, 22:52:43
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Demin konuştum Ajdar beyle, makina mühendisliğinden falan bahsetti yerini tespit ediyorum şuan dedi. ee buldunmu dedim yok makinamda arıza var dedi koptum ya
  • 19-01-2010, 22:58:35
    #21
    2-3 senedir numarası piyasada.Gerçekten Ajdar . O eyfendimmmmm diyişi amanın dikkat!
  • 19-01-2010, 23:01:20
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Fatih yüreğin teli var bende'de xD'ee
  • 19-01-2010, 23:12:20
    #23
    Üyeliği durduruldu
    ajdar benimkini alsın numaraı .. ben nie onun numarasını alıyorum :P
  • 19-01-2010, 23:18:10
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Hacı pm attım bi arayayımda ses kaydı yapayım tabii açarsa
  • 19-01-2010, 23:39:11
    #25
    Üyeliği durduruldu
    (23:29) '!!: ajdarın no war bende (23:30) ' Tayfu: efediiiim diyo ya kopuyorum (23:30) '!!: dün annem konuşmuş
    annemin arkadaşının çok samimi arkdşı

    (23:30) ' Tayfu: süper (23:31) '!!:
    wer bkim numarayı aynımı (23:31) ' Tayfu: bi dk
    0*** *** ** ** (23:31) '!!: bkle qeliorm hemen (23:31) ' Tayfu: yıllardır aynı numara bea (23:33) '!!: aynıııııı (23:34) ' Tayfu: pu
    sen konuştun mu hiç (23:34) '!!: hyr
    annemi menejer sanıoo o
    arkdşı öle dmş bak menejer ark war dmş annemi wrmş annem knşmuşş (23:35) '!!: dmşki nilqün hanım bana bi rol yaazın rolüm şöle olblrr
    ben köyde büyüdmmm köy çocuquym snra okudum üni. bitrdim we türkiyenin en popüler starı oldumm

    (23:36) ' Tayfu: pu süper ya kop kop (23:36) '!!: haha aynnn


    Ege TANMAN'ı bilirsiniz babam ve oğlumdaki ve bez bebekteki fırlama onun ablası çok yakın arkadaşım olur onunla benim aramdaki konuşma
  • 22-01-2010, 15:15:34
    #26
    537'li bir numarası vardı bir zamanlar, halen aynı numara mı acaba??
  • 22-01-2010, 15:17:27
    #27
    ilk çıktıgında piyasaya vardı bende numarası arayıp makara yapıyordum kapattı o numarayı sonra