Şok!Şok! Ajdar'ın Cep Numarası :D
46
●2.574
- 19-01-2010, 22:52:43Üyeliği durdurulduDemin konuştum Ajdar beyle, makina mühendisliğinden falan bahsetti yerini tespit ediyorum şuan dedi. ee buldunmu dedim yok makinamda arıza var dedi
koptum ya
- 19-01-2010, 23:12:20Üyeliği durdurulduajdar benimkini alsın
numaraı .. ben nie onun numarasını alıyorum :P
- 19-01-2010, 23:39:11Üyeliği durduruldu(23:29) '!!: ajdarın no war bende
(23:30) ' Tayfu: efediiiim diyo ya kopuyorum
(23:30) '!!: dün annem konuşmuş
annemin arkadaşının çok samimi arkdşı
(23:30) ' Tayfu:
süper
(23:31) '!!: 

wer bkim numarayı aynımı (23:31) ' Tayfu: bi dk
0*** *** ** **
(23:31) '!!: bkle qeliorm hemen
(23:31) ' Tayfu: yıllardır aynı numara bea
(23:33) '!!: aynıııııı

(23:34) ' Tayfu: pu
sen konuştun mu hiç
(23:34) '!!: hyr
annemi menejer sanıoo o
arkdşı öle dmş bak menejer ark war dmş annemi wrmş annem knşmuşş (23:35) '!!: dmşki nilqün hanım bana bi rol yaazın rolüm şöle olblrr
ben köyde büyüdmmm köy çocuquym snra okudum üni. bitrdim we türkiyenin en popüler starı oldumm

(23:36) ' Tayfu: pu
süper ya kop kop
(23:36) '!!:
haha aynnn
Ege TANMAN'ı bilirsiniz babam ve oğlumdaki ve bez bebekteki fırlama
onun ablası çok yakın arkadaşım olur onunla benim aramdaki konuşma 


- 22-01-2010, 15:15:34537'li bir numarası vardı bir zamanlar, halen aynı numara mı acaba??
. O eyfendimmmmm diyişi amanın dikkat!
(23:30) ' Tayfu: efediiiim diyo ya kopuyorum
süper