• 19-01-2010, 07:16:44
    #1
    Bir Perşembe Pazarı sabahıydı, annemle çıkmıştık yola... Ben çocuktum, bindim tekerlekli pazar sepetine. Annem beni çekiyordu.... Ve Birden Onu gördüm, gözleri gözlerime değdi, ben de elimi uzattım. Her şey o kadar saf ve temizdi ki... İşte böyle başladı aşkımız. Annelerimiz farkında bile değildi... Bir ben biliyordum kalbimin atışını, bir de Allah...

  • 19-01-2010, 07:34:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ne güzel bir foto
  • 19-01-2010, 14:33:50
    #3
    Yalnız tamamını bold yazmaktan banlanmayın. Sonra bir daha aşkınızı göremezsiniz falan
  • 19-01-2010, 16:36:32
    #4
    Anybody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız tamamını bold yazmaktan banlanmayın. Sonra bir daha aşkınızı göremezsiniz falan
    Editledim yaziyi. Tesekkürler uyardiginiz icin