• 19-05-2007, 02:11:53
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu konuya kocaman nah koymak isterdim herkes girince görsün ama terbiyem müsaade etmiyor.
  • 19-05-2007, 02:16:52
    #2
    yaw bi uza git blop
  • 19-05-2007, 02:17:44
    #3
    Cıx Cıx .. Vahim 1 Durum : )
  • 19-05-2007, 02:19:04
    #4
    Misafir
    Osman, kepçe operatörünü tak şuna ya istiyor adam valla
  • 19-05-2007, 02:19:05
    #5
    e iyi tamam gidersem 2 ay daha gelmem ama
  • 19-05-2007, 07:38:55
    #6
    Misafir
    Gitme la olm dur bi sensiz forumun tadı yok zaten osman abi de gidio askere
  • 19-05-2007, 08:01:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ploop avatarda sağdaki mi sensin soldaki mi ?
  • 19-05-2007, 08:08:20
    #8
    Misafir
    Sağdaki o soldaki manson
  • 19-05-2007, 15:02:53
    #9
    ploop kafayı sıyırmış heralde