• 19-05-2007, 16:49:05
    #10
    ben fransız kaldım
  • 19-05-2007, 17:42:34
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    xfatihx ve MrMalson'un fotoğrafı o ben yokum
  • 19-05-2007, 17:52:31
    #12
    Misafir
    rakıya bitürlü ısınamadım ben
  • 19-05-2007, 18:01:09
    #13
    gey misin arkadaşım sen ?
  • 19-05-2007, 18:02:16
    #14
    ****** hostbank sana geymisin diye soruyor cevap ver bakalım
  • 19-05-2007, 18:05:35
    #15
    Misafir
    isim kullanmamış sana dio galiba
  • 19-05-2007, 18:07:24
    #16
    içmiş ploop
  • 19-05-2007, 18:13:52
    #17
    arkadaşım tekrar soruyorum

    gey misin ?
  • 19-05-2007, 18:15:29
    #18
    ****** cevap ver yav adam ısrarla soruyor evet öyleyim de kurtul