• 12-01-2010, 20:09:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam, benim adım Wanda .

    - Selam, benimki de Slyvia, sen nasıl öldün?

    - Donarak öldüm.

    - Ne kadar korkunç.

    - Yok o kadar kötü değildi, soğuktan titremem geçince ısınmaya başladım ve uyku bastı, sonunda huzur dolu bir ölüm.

    - Peki sen nasıl öldün?

    - Ağır bir kalp krizi geçirdim. Kocamın beni aldattığını sandım, onu iş üstünde yakalamak için eve erken geldim, fakat evde tek başına televizyon seyreder halde buldum.

    - Sonra ne oldu?

    - Kesinlikle evde başka bir kadının olduğundan emindim, bütün evi aramaya başladım. Çatıyı, yatakların altını her yeri aradım fakat bulamadım. Ararken aşırı yorulmuşum, kalp krizi geçirdim ve öldüm.

    - Ah be güzelim bir de derin dondurucuya baksaydın, şu anda ikimiz de yaşıyor olacaktık.
  • 12-01-2010, 21:14:19
    #2
    asdasdafasd . süpermiş .
  • 12-01-2010, 21:36:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    zuhaha süperdi
  • 12-01-2010, 23:32:48
    #4
    Ahaha süperdi yaa
  • 12-01-2010, 23:41:00
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzeldi
  • 13-01-2010, 18:57:52
    #6
    Hahaha süpermiş
  • 13-01-2010, 19:02:35
    #7
    cehennemde iki kadın olmalıymış başlık