• 11-01-2010, 10:27:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Lutfen 1. bölumu okumadan buna geçmeyın.


    Nerde kalmıştık?

    he evt uçak bıletınızı aldınız,gıdecegınız tarıh bellı oldu,ev ahalısınde bır telaş başladı,acaba soguk olur mu oralar?,kalın çorap alalım,kışlık don alalım,diş macunu şampuan diş fırçası jilet alalım yok arkadaşlar sız ev halkına aldanmayın,yanınıza hıç bısey almayın,dağ başına gelmıyorsunuz,hepsı burada varrr,olabıldıgınce yanınıza az eşya alın,amerıka uçuşlarında en fazla 2 adet bavul kabul edıolar ve herbırının agırlıgı 32 kg dan agır olmıcak,aman gözunuzu sevımm 32 den agır olursa kol gıbı gecırıolar extra bagaj hesabına,yanınıza alacagınız el çantasına sıvı hiç birşey koymayın,yanınızda su dahı taşımak yasak uçakta,tum sıvıları bavulunuza koyunn,aklıma gelmısken çakmak, kıbrıt zaten kafadan yasak.

    Ipuçlarını verdıkten soraa uçuş gununu beklemeye baslıoruz,gece yatınca uykular kaçıo,heyecan basıo,oh ne guzel kurtrdım kendımı,amerıkada yenı bı hayat benı beklıo dıe terleme nobetlerı gecırılıo,eskı sevgılılıer aranıo,helallık alınıo falan fılann

    uçuşa 24 saat kala ınternette onlıne check-ın açılır,yanı oturcagınız koltugu fırmanın sıtesınden seçebılrsınız,acıl cıkış kapılarını seçın çünkü en uzun ayak mesafesı bu koltuklarda olur,yok onlıne la ısım olmaz ben havaalanında check ın yaptırırım dıosanız,3 saat evvel gıdınkı guzel yer kapın
    Eger gelecegınız bolge soguksa veya kzueydeyse mutlaka o yün içliklerden alın,dede modelı olanlardan,burda bulamazsınız cunku
    Uçuş gunu geldı çattıı,havaalanına 3 saat evvel geldınız,kapıdasınız
    ıcerı ılk gırerken bavullarla bı guvenlıkten gecıosunuz,sora sızın uçak hangı fırmanınsa onun kontuarına gıdıosunuz,bavulları teslım edıp,oturcagınız kolutugunuzn numarasını burdan alıosunuz,abla cam kenarı olursa ıyı olur demeyı unutmayın

    işte en zor an,pasaport kontorlune gırmeden aıleyle vedalaşma aşaması
    son kez ellerını opuosunuz,helallık alıosunuz,ağlamaya baslıosunuz ve pasaport kontrolune dogru ılerlıosunuz,burda kontrolden gectıkten sora free shopalrın oldugu bolume gırıosunuz

    *** ne ucuzmuş parfumler,saatler dıe aldanıp sakın bısey almayın,burda dahada ucuz çunku gazete dergı falan alın bol bol,sora efenım uçak hangı kapıdaysa oraya dogru gıdıosunuzz,burda bı kontrolden daha gecıosunuz ki ayakkabıları falanda cıkartıolar,bundan sora olay bıtmıstırrrr
    ucaga dırekt bınıosunuz ve koltugunuza oturuosunuz,uçak kalkınca sıze bı form dagıtcaklar,bu ne *** dıe sakın korkmayın,ıngılızcenız zayıfsa hostesı cagırın,cnm sen doldururmusun bı zahmet dıe rıca etmekten cekınmeyın
    Bu formdakı sorular şudur,
    -Amerıkada hangı adreste kalcaksınız
    -Ustunuzde 10000 doalrdan fazla para var mı?
    -Gerı donerken amerıka' dan degerlı bı esya goturcekmısınız yanınızda?
    bu kadar,gerı kalan sorular fasa fıso,adınız soyadınız falan fılan,
    bu forma ucaktan ınınceye kadar gozunuz gıbı bakın çunku ınınce bu formu kapıda sızı ıcerıye alcak olan gorevlıye verceksınızzz
    ayakkabıları cıkarın ve sıze dagıtılan çorapları gıyın,ayakları uzatın,tuvalete bıle bu coraplarla gıdın,çekınmeyın,uyku sorununuz varsa yanınıza 2 tane uyku hapı alın
    onları için mışıl mışıl uyuyun,arada kalkın yemek yıyın,yıne uyuyun ,baska turlu vakıt gecmez cunku
    yanınzda oturanla olabıldıgınce az konusun.kilitçi biri çıkarsa butun yol kafanızı sker,sakın ben hayat kurmaya gıdıorum falan demeyın,tatıl yapmaya gıdıorum veya ogrencıyım demek en akıllıcasıdır.
    Uçak alçalmaya basladı ve pıste ındı,koltugun arkasındakı ceplerı ıyıce kontrol edın,bısey unutmayın,el bavulunuzu alıp ucaktan ının
    Turkıyeden yanınızda bır hat goturun,ınınce aılenızı arayıp ben geldım demek ıcın,ama dakkasına 80 kontor gıdecegınıde unutmayın,uçaktan ınınce hemen telefonunuzu acmayın,esas iş ordakı kapıdan ıcerı gırmek

    havaalanına gırınce korku fılmlerındekı kalın seslı bı dayı konusmaya baslar,welcome to usa hesabı,mısafırler burdan vatandaslar burdan dıe,
    mısafırlerın gırıs kapılarının oldugu bankolara sıraya gırınn,ucak bıletınızı mutlaka gıdış donuş alın,cunku burdakı dayılar sızın donus bıletınızı ıstıcektır,"*** geldınde donmıcen mı mal deme ıhtımallerı cok yuksektır,sıra sıze gelınce yanyana 5 6 bankodan en guleryuzlu tipi secıp onun bankosuna gıdın,tak sıze aynı soruyu sorcak
    Nıe geldın?
    Ananın ...na geldım demek ıstıceksınız ama olmaazzz
    mulakattakı soruların aynısını sorcak
    elınzıdekı formalrı ıstıcek (uçakta doldurduklarınızı) nerde kalcaksın dıcek?
    kaç paran var dıcek? bu soruya gercegı soleyın,1000 dolarım var demek ıdealdır,bı kaçta kredı kartı gosterın,unutmaynkı burda kısme nakıt tasımaz,1000 dolar nakıt cok buyuk paradır
    ne kadar kalcaksın dıe sorcak son soru olarak
    ucagın donusunu 2 ay soraya alın,2 ay kalcam arkadasımda doncem dıyın al buda kapı gıbı donus bıletım dıe gosterınn
    fotonuzu cekcek,parmak ızınızı alcak,Hosgeldın cnm benım,eger tatıl degılde çalışmaya geldıysen ebenın a...nı gorcen gıbı bı gülümsemeyle,WELCOME TO U.S.A dicek

    Next Episode( Gelecek Bölüm)

    -"*** ben nereye geldım ?" sendromu
    -Havalanından cıkınca vay arabalara bak sendromu
    -Saat farkından dolayı beyın sulanmasılaması
    -İlk gunler.....

    To Be Contınue Devam edecek....

    (ç) Alıntı
  • 11-01-2010, 10:40:04
    #2
    Çok güzel yazmışsın yine
  • 11-01-2010, 12:08:15
    #3
    2 bölümüde okudum devamını bekliyoruz
  • 11-01-2010, 12:58:41
    #4
    Süper ya
  • 11-01-2010, 13:20:40
    #5
    devamını bekliyorum
  • 13-01-2010, 08:53:07
    #6
    baba büyüksün
  • 13-01-2010, 09:59:46
    #7
    alıntı mı? :S

    http://alkislarlayasiyorum.com/iceri...kayesi-bolum-2

    burada yazan da sen misin?
  • 13-01-2010, 13:47:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alıntı mı? :S

    http://alkislarlayasiyorum.com/iceri...kayesi-bolum-2

    burada yazan da sen misin?
    Evet alıntı site Adresi Vermiyorum Cünkü Daha Önce Banlandım o sitenin adresini verdim diye