Çocukluğum mahalle maçlarıyla geçti ve bu terimlerin hepsini kullandım

Şimdi eskiden oynadığım toprak sahalardan, iki taşla kurulmuş kalelerden çok daha iyi yerlerde ara sıra futbol oynuyorum ama inanın eski arkadaşlarımla toprak sahalarda oynadığım, her zaman oramı buramı yaraladığım maçların keyfini şimdi oynadığım maçların hiçbirinden alamıyorum. Bu terimleri paylaşıp, bana eski günleri, eski arkadaşları, çocukluğumuzu hatırlattığın için teşekkür ederim
Aynen o tadı vermiyor kesinlikle
3 korner 1 penaltı unutulmuş
Bu kural nasıl atlanmış harbiden
aynen olmazsa olmaz bir kuraldır bu

bide nedense kalecinin boyu kısaysa ve topa ulaşamazsa kale okadar büyük deyil derler
Evet hep kale boyu kaleciyle aynı boy olurdu
Bu nostaljiyi bana yaşattığın için teşekkür ederim kardeşim + rep