Ben eskişehirde yaşayan bir öğrenciyim . ( henüz lise )
Geçen yıl biraz iş yapmıştım burda . Link alım-satım , post atmak vb. Vbulletin'de ilerlettim kendimi . Onun dışında her sisteme post atabiliyorum hızlı bir şekilde.
Ama Web ile ilgili bir çok şey var öğrenmem gereken. ilerde belki web ile ilgili bir bölüm düşünüyorum üni.de . Şimdiden kendimi hazırlamak, geliştirmek istiyorum . Bu yüzden açtım bu konuyu . Bana bişeyler öğretecek, yol gösterecek kişiler olur diye.. Biraz muhabbet isteyen olursa diye . Msn adresim : alone_berk@windowslive.com