• 09-01-2010, 18:27:38
    #1
    Merhabalar ..

    Ben eskişehirde yaşayan bir öğrenciyim . ( henüz lise )

    Geçen yıl biraz iş yapmıştım burda . Link alım-satım , post atmak vb. Vbulletin'de ilerlettim kendimi . Onun dışında her sisteme post atabiliyorum hızlı bir şekilde. Ama Web ile ilgili bir çok şey var öğrenmem gereken. ilerde belki web ile ilgili bir bölüm düşünüyorum üni.de . Şimdiden kendimi hazırlamak, geliştirmek istiyorum . Bu yüzden açtım bu konuyu . Bana bişeyler öğretecek, yol gösterecek kişiler olur diye..

    Biraz muhabbet isteyen olursa diye . Msn adresim : alone_berk@windowslive.com
  • 10-01-2010, 12:52:14
    #2
    Hiç mi cevap yok .