• 06-01-2010, 10:26:33
    #1
    Merhaba,

    Kayserili olan hemşehrilerim bulundukları yeri yazarak güzel bir gayserililer topluluğu oluşturalım başlık altında.

    Başlangıcı ben yapayım.

    Kayseri Talas Anayurt

    gayserili olmayan yazmasın başlık altına
  • 06-01-2010, 10:41:29
    #2
    eyvallah hemşerim, bende Kayseri Hürriyet - Hacılar =)
    Bi ara toplanalım tranvaya binelim, sivas caddesinde tur atalım
  • 06-01-2010, 11:49:29
    #3
    ildem-Fatih
  • 06-01-2010, 14:20:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bünyan'danım
  • 06-01-2010, 20:16:57
    #5
    melikgazi -talas-tomarza

    ama antalyada yaşıyorum
  • 06-01-2010, 20:55:08
    #6
    kayseri menşei liyim. ankaradayım
    ana develi baba yahyalı ben tomarzalıyım.kardeşim pusatlılı.