Şu an itibari ile beşiktaşlıların yüzünde bir acı var o acıyı görüyorum bence beşiktaş toplıyacamıyacak kendini fener 1 gol daha atacak beşiktaş yapsa yapsa beraberliğe taşıyacak ama yetmiyecek Fenerbahçe 100. yılında şampiyon olacağı 2 hafta önceden belli olacak.