• 13-05-2007, 19:16:28
    #1
    Şu an itibari ile beşiktaşlıların yüzünde bir acı var o acıyı görüyorum bence beşiktaş toplıyacamıyacak kendini fener 1 gol daha atacak beşiktaş yapsa yapsa beraberliğe taşıyacak ama yetmiyecek Fenerbahçe 100. yılında şampiyon olacağı 2 hafta önceden belli olacak.
  • 13-05-2007, 19:21:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    fenerbahce şampiyon Galatasaray ikinci şuan itibariyle lig sonuda böyle olur inş.
  • 13-05-2007, 19:26:56
    #3
    Misafir
    şuan itibariyle şampiyon cimbom
  • 13-05-2007, 19:28:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kayseri erciyes şampiyon olacak gibi
  • 13-05-2007, 19:34:18
    #5
    baya zor bi soru
    Anladın sen
  • 13-05-2007, 19:35:56
    #6
    Aslında soruyu yanlış sordum şampiyon zaten belli sadece bu hafta belli olup olmıyacağını sormalıydın size.
  • 13-05-2007, 19:37:12
    #7
    OOOOOOOOOO 2-0 2-0 Cevap blli oldu
  • 13-05-2007, 19:37:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bu senede gs şampiyon olursa bu saatten sonra g*tmle gülecem artık
  • 13-05-2007, 19:40:51
    #9
    Konya'lı Fenerbahçeliler haydi hazırlayın bayrakları.