Şampiyon Fenerbahçe
189
●3.426
- 13-05-2007, 21:03:39Üyeliği durduruldukulupler birliğinden alınan ortak kararla bütün başkanlar istifa ettim deyip tatile gidip transfer görüşmesi yapıp geri dönünce şaka yaptık diyeceklermiş..
tabi haber doğru değil TSL de kimsenin birbaşkasının sevincini yaşamasına engel olacak kadar ******** olmadığını biliyoruz. Kimsede maçtan sonra ağlayıp emzik istemeyecekmiş.
valla fenere falan lafım yokda adam gibi yönetim gelirse en büyük kazanç o olacak sanırım
fenerbahçe yönetimi hariç tebrikler kalan bütün fenerlilere.