• 13-05-2007, 20:58:56
    #73
    Fbye hayırlı olsun şampiyonluğu. Bizde artık çarşıya gidelimde fenerbahçenin şampiyonluk kutlamalarına gölge düşürelim biraz
  • 13-05-2007, 21:00:01
    #74
    bi daha yazan olursa banlıcam
  • 13-05-2007, 21:00:05
    #75
    Ferdi nerdesin len Ayak yapma şimdi yazıklarınız gelmiyor falan
    Yazd
    ıklarınız bana gelmıyor.......
  • 13-05-2007, 21:01:06
    #76
    Kıskananlar çatlasın
  • 13-05-2007, 21:03:09
    #77
    Jimlastikçiler sesiniz Türkiye Kupasından sonra çok çıkıyordu nerdesiniz
  • 13-05-2007, 21:03:39
    #78
    Üyeliği durduruldu
    kulupler birliğinden alınan ortak kararla bütün başkanlar istifa ettim deyip tatile gidip transfer görüşmesi yapıp geri dönünce şaka yaptık diyeceklermiş..
    tabi haber doğru değil TSL de kimsenin birbaşkasının sevincini yaşamasına engel olacak kadar ******** olmadığını biliyoruz. Kimsede maçtan sonra ağlayıp emzik istemeyecekmiş.
    valla fenere falan lafım yokda adam gibi yönetim gelirse en büyük kazanç o olacak sanırım

    fenerbahçe yönetimi hariç tebrikler kalan bütün fenerlilere.
  • 13-05-2007, 21:04:28
    #79
    Üyeliği durduruldu
    banlayın ulen beni şampiyon olduk heheh
  • 13-05-2007, 21:04:46
    #80
    Üyeliği durduruldu
    Murky olayı çamura vurma biz yenince şerefli galibiyet yenilince ******** hakem federasyon aciz ülke yönetimi demiyoruz
  • 13-05-2007, 21:05:28
    #81
    Misafir
    Hıyarlı olsun.