• 13-05-2007, 20:09:20
    #28
    alırım anahtarını
  • 13-05-2007, 20:12:02
    #29
    Misafir
    maniak adsense hesabın şimdiden hayırlı olsun
  • 13-05-2007, 20:13:36
    #30
    eywallah zeynel adam kendi kaşındı
  • 13-05-2007, 20:14:28
    #31
    Üyeliği durduruldu
    bu sefer adnan baba bile fener dedi ama bakıcaz
  • 13-05-2007, 20:14:39
    #32
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maniak adsense hesabın şimdiden hayırlı olsun
    Senlede girebiliriz Zeynel.
  • 13-05-2007, 20:16:48
    #33
    Misafir
    paran bol galiba murky
  • 13-05-2007, 20:18:02
    #34
    Murky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senlede girebiliriz Zeynel.

    olm murat batacan boşver bi fenere değmez yapma etme hadi benle girdinde bide zeynelle ooo elinde hesap kalamaycak sonra zırlaya zırlaya gelecen yapma etme
  • 13-05-2007, 20:18:20
    #35
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paran bol galiba murky
    Aklı başında olan ve Fenerbahçe şampiyon olamıyacak diyen herkesle iddaya varım
  • 13-05-2007, 20:20:25
    #36
    murky çok sevinme olm gs şampiyon olacak:d