• 13-05-2007, 19:45:20
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bu akşam trabzon yeniyormuş haftayada bizde yeniyormuşuz feneri sonra son hafta fener berabere kalıyormuş ağzımı bırakır bende heryerimle gülerim
  • 13-05-2007, 19:45:21
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ahahhaha ts 2 oldu
  • 13-05-2007, 19:45:31
    #12
    Misafir
    2-1 .................
  • 13-05-2007, 19:46:04
    #13
    Üyeliği durduruldu
    konyalılar hadi çıkın zafere kendi memleketinden başka takım tutan fenerleri dövecegiz hadin bayıım
  • 13-05-2007, 19:48:50
    #14
    Misafir
    ŞAMPİYOOOOOOOOOOOOOoon Cİmbombooooooom
  • 13-05-2007, 19:51:04
    #15
    trabzon 2-1 fb

    bursa 2-1 beşik

    alisamiyenden canlı yayınımz sürecek...
  • 13-05-2007, 19:51:09
    #16
    Şampiyon fener en büyük fener alkışlayın artık re10lular.
    Maniak hadi sil konuyu
  • 13-05-2007, 19:53:47
    #17
    küfredersen silerim mtabii len
  • 13-05-2007, 19:54:07
    #18
    Misafir
    bugün trabzon haftaya biz son haftada ankaragücü koyacak
    herzaman heryerde en büyük CİMBOM!