• 13-05-2007, 00:37:59
    #10
    şu an 6.yız
    11'e az kaldı:
  • 13-05-2007, 00:40:02
    #11
    1. zor gibi ama 3 4 olabilir
  • 13-05-2007, 00:40:09
    #12
    ya bizde güzel asil bir ülke var mıydı yarışmada gösterişdesen 10 basar şarkı desen 10 üzerinden 11 daha ne
  • 13-05-2007, 00:51:28
    #13
    valla ilk 5 bizim için çok başarı
  • 13-05-2007, 00:52:45
    #14
    Misafir
    rezil oldu kenan
  • 13-05-2007, 01:00:17
    #15
    Üyeliği durduruldu
    4. Olduk
  • 13-05-2007, 01:02:29
    #16
    valla bu şarkıyla bu fazla bile nerde sertap nerde bu şarkı
  • 13-05-2007, 01:02:58
    #17
    4. olduk aslında en iyi bizdik ama siyasi oyunlar
  • 13-05-2007, 01:03:35
    #18
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rezil oldu kenan

    bende 5. olur demiştim 4 olduk bana diyo sandım