http://www.youtube.com/watch?v=kFH5u5uArII
Biliyorsunuzki Gülçin Ergül, Hepsi grubundan ayrıldı...gazeteler tvler çok büyük düşüş yaşayacaklarını söylediler..Fakat Ocak ayında çıkacak albümün ilk şarkısı ttnet müzik aracılığıyla sevenlerine sunuldu..
Sizce Gülçin Ergül'ün yokluğu birşey değiştirmişmi?
Hepsi Bomba Gibi Dönüyor ;)
0
●143