http://www.youtube.com/watch?v=kFH5u5uArII


Biliyorsunuzki Gülçin Ergül, Hepsi grubundan ayrıldı...gazeteler tvler çok büyük düşüş yaşayacaklarını söylediler..Fakat Ocak ayında çıkacak albümün ilk şarkısı ttnet müzik aracılığıyla sevenlerine sunuldu..

Sizce Gülçin Ergül'ün yokluğu birşey değiştirmişmi?