• 11-05-2007, 00:06:42
    #1
    - Ya arkadaşlar forumda aradım ama bulamadım "Cosby Ailesi" ile "Adile Naşit ile Uykudan Önce" elinde olan varsa bi zahmet.
    - Valla bende var ama TRT çekimi istersen upload yaparım.
    - İyi olur sağolasın.
    - Sende Sağol
    - Ayıptır sorması kaç disketlik.
    - 2 Disket
    - Ooo iyiymiş ya.
    - Arkadaşlar burası chat bölümü değil Film bölümü. lütfen biraz dikkatli olalım.
    - Locked



    Müzik paylaşım.

    - Arşivimi sizin için açıyorum. Ali Rıza BİNBOĞA full kaset
    - Buda kaset kapağı
    - Paylaşımın için sağol. Ama daha önce verildi emeğe saygı.
    - Evet daha önce verilmişti.



    İşletim Sistemi

    - Windows 95 çıkacakmış yaz ortasında acayip bişe.
    - Makinam kaldırırmı acaba 386 benimki
    - Ooo seninki kağnıymış be. benim ki 486 dx babalar gibi.
    - EyvAllah sağol.


    - Ya arkadaşlar "C:\\>Dir" yapıyorum dosyalar aheste aheste listeleniyor. Bunu nasıl hızlandırabilirim.
    - Forumda "Dir" diye arat bulusun.
    - Bizde biliyos aratmasını bir sıcak cevap istiyos.
    - Alla Alla ya. adama bak. Moderatörlerden konunun kilitlenmesini istiyoruım.



    Full Oyun Download

    - MARIO BROS FULL ISO (3 Disket)
    - hemen yumulalım.
    - Niye yavaş iniyor bu.
    - Vay uyanıklar yabancı siteden dadanmışlar Mariomuza
    - .......



    Oyun Çözümleri

    - Arkadaşlar Price of Persia tam çözüm. buyrun.
    - EyvAllah baba. karizmanı verdim.


    - Dave 3. bölümde ateş eden canavarın orada kaldım. Bir el atın.
    - Dave çıktımı piyasaya
    - Günaydın.



    Donanım

    - Modemim 14.4 K tam verim alamıyorum. Onca para saydım. Download hızım Max 1K.
    - Kardeş Allahtan belanımı istiyon biz onuda bulamıyoruz.
    - Ya arkadaşlar PTT internet hızlarını arttıracakmış bilginiz var mı.
    - Evet benim dayıoğlu santralde çalışıyor bende ondan duydum
  • 11-05-2007, 00:11:37
    #2
    Misafir
    2007'e geldik artık bir yerden alıntı yaptığımızda alıntıdır diye belirtip kaynak veriyoruz tavsiye ederim

    MARIO BROS FULL ISO (3 Disket) - Google'da Ara=
  • 11-05-2007, 00:23:44
    #3
    eskiden dave için ne zaman harcardım