100.000 Tl ödül koydum arkadaş :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
100.000 Tl ödül koydum arkadaş :)
28
●
920
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
100.000 Tl ödül koydum arkadaş :)
1
2
3
4
23-12-2009, 02:15:50
#1
XeroX_
Merhaba arkadaşlar,
Birçoğumuz tanırız kendisini, ve birçoğumuzda beğeniriz..
nancy ajram
Bu hatunun telefonunu bulup evinin adresini verip anlaşmamızı sağlayım benlen evlenmeye ikna edene 100.000 TL Ödül verecem
Hastayım bu kadına yahu
23-12-2009, 02:24:47
#2
cexk
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bu çirkin 100 bin etmez ya
23-12-2009, 02:28:37
#3
XeroX_
cexk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu çirkin 100 bin etmez ya
Birde benim gözümle gör
Ama güzel hatun yaf , eyle deme
Seviyom ben oni
23-12-2009, 06:41:59
#4
husmen_73
Üyeliği durduruldu
siz bana bulun bunu ben evlendırıp 100 bin lira + 2 Adet ev + 1 Adet 50 Bin Değerinde Araba
bende hastasıyım bu kadının yaaa
23-12-2009, 08:47:50
#5
M.Arıkcan
biriyle evlenmek için tek kriterin güzel olması ise o evlilik o kadarda güzel olmaz.
23-12-2009, 13:43:42
#6
Maximusfel
şebnem ferah a benziyor.
23-12-2009, 15:36:05
#7
Buriksi
Bulursanız ben 200 vericem
Varmı arttıran ??
23-12-2009, 15:44:05
#8
fenArt
Üyeliği durduruldu
Tamam ben yaparım
Bi kız bulurum aynı estetik.
Tamamdır (:
şaka tabii
23-12-2009, 16:41:27
#9
ByOyunBozan
oda size hasta oluyodur kesin
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler