Hediye bulalım, bi yardım lütfen :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hediye bulalım, bi yardım lütfen :)
8
●
256
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Hediye bulalım, bi yardım lütfen :)
22-12-2009, 03:46:08
#1
kullanim
Üyeliği durduruldu
Kız arkadaşımın doğum günü ve ne hediye alacağımı bilmiyorum..
Ne almak lazım arkadaşlar, kalıcı birşeyler olsun istiyorum
22-12-2009, 10:36:37
#2
MBD
bütçe nedir ?
22-12-2009, 12:08:37
#3
Isaret
http://www.ciceksepeti.com/kategoris...sp?imgno=at355
kafana yatarsa bir bak derim çiçek göndermeyi düşünüyorsan
22-12-2009, 22:17:57
#4
kullanim
Üyeliği durduruldu
Bütçe ile ilgili pek sıkıntı yok içime sinsinde bütçesi o kadar mühim değil..
22-12-2009, 22:54:31
#5
AgReSsiVe35
Kişiye özel çikolata, kızlar cok sever
( Cok birşeyde değil 40-70Tl Arası bulabilirsin,İçindeki cikolata sayısına göre değişiyor fiyatı, ben almiştim cok begenilmişti )
- Tektaş Yüzük, Parfüm,Ayıcık, Aklıma geldikce yazarım
22-12-2009, 22:57:19
#6
Ardas
Üyeliği durduruldu
http://urun.gittigidiyor.com/Gercek-...QQidZZ22615227
23-12-2009, 00:08:09
#7
kullanim
Üyeliği durduruldu
Evet bir arkadaş daha çikolata önermişti ama kalıcı birşeyler istiyorum
23-12-2009, 00:51:29
#8
bronx
Üyeliği durduruldu
yavru kedi yada köpek alabilirsin..
23-12-2009, 02:20:54
#9
XeroX_
Kurmalı bir oyunca alabilirsin.
Bir mağazaya git sempatik bir şey seç. Bence hem sempatik hem farklı hemde kalıcı olur.
Oyuncak deyip geçme
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler