R10'daki Son Mesajım :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'daki Son Mesajım :)
3
●
175
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10'daki Son Mesajım :)
14-12-2009, 00:32:54
#1
Avagado
Arkadaşlar uzun süredir r10 dayım. Güzel kötü birçok anımız oldu.
Derslerim nedeni ile çok çok uzun bir ara veriyorum. Uzunca bir süre piyasadan çekliyorum.
Sağlıcakla kalın
14-12-2009, 00:34:20
#2
pLive
Üyeliği durduruldu
Tamam not ediyorum. Son mesajın bu sakın bir mesaj yaazayım demeyin
14-12-2009, 00:35:38
#3
korkufan
kal saglıcakla hacı beklicez seni
14-12-2009, 03:55:41
#4
Razor_332
Allaha emanet ol
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler