• 14-12-2009, 00:32:54
    #1
    Arkadaşlar uzun süredir r10 dayım. Güzel kötü birçok anımız oldu.

    Derslerim nedeni ile çok çok uzun bir ara veriyorum. Uzunca bir süre piyasadan çekliyorum.

    Sağlıcakla kalın
  • 14-12-2009, 00:34:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tamam not ediyorum. Son mesajın bu sakın bir mesaj yaazayım demeyin
  • 14-12-2009, 00:35:38
    #3
    kal saglıcakla hacı beklicez seni
  • 14-12-2009, 03:55:41
    #4
    Allaha emanet ol