Konu
R10'daki Son Mesajım :)
14-12-2009, 00:32:54
#1
Avagado
Arkadaşlar uzun süredir r10 dayım. Güzel kötü birçok anımız oldu.
Derslerim nedeni ile çok çok uzun bir ara veriyorum. Uzunca bir süre piyasadan çekliyorum.
Sağlıcakla kalın