Arkadaşlar uzun süredir r10 dayım. Güzel kötü birçok anımız oldu.

Derslerim nedeni ile çok çok uzun bir ara veriyorum. Uzunca bir süre piyasadan çekliyorum.

Sağlıcakla kalın