• 11-12-2009, 15:08:32
    #1
    Nasıl yagmur, nasıl firtına !!!...

    Adam bir taksiye el kaldırır, taksi durur. Adam gideceği yeri söyleyince, taksici kızarak



    'Ohoo orası çok yakın alamam seni' der ve gazlar gider.



    Adam çok bozulur ama sonra bir şekilde evine gitmeyi başarır.

    Ertesi gün şans eseri bir bakar ki, dün geceki taksici, evinin önündeki taksi durağındadır ve üçüncü sıradadır.



    Adamın ise siniri hala yerindedir. Hemen plan yapar ve ilk taksi şöförüne yanaşır:



    - Taksim'e kaça götürürsün ?



    - 5 milyon.

    - Sana 20 milyon veririm ama bir kere beraber olalım.



    - Hadi be sapık mısın, nesin? defol !...



    Adam bu yanıtı alınca ikinci sıradaki taksiye yanaşır.



    - Taksim'e kaça götürürsün?



    - 5 milyon.



    - Sana 20 milyon veririm ama bana evet de... bir kere beraber olalım.



    - Vay sapık vay, defol !...



    Sıra üçüncü taksiciye, yani bizim taksiciye gelmiştir.



    Adam yanaşır:



    - Taksim'e kaça götürürsün?



    - 5 milyon.



    - Peki. Sana 20 milyon veririm ama bir şartım var !!!



    - Nedir ?



    - Giderken diğer taksicilere el sallayacaksın!!!



    - Ayıp ettin abi tabii............
  • 11-12-2009, 15:43:38
    #2
    harbiden güzel fıkraymış elide sallattı hani çatlayın dercesine
  • 11-12-2009, 15:53:37
    #3
    öç almak bu kadar güzel olsa gerek
  • 11-12-2009, 15:57:23
    #4
    İntikam planı böyle yapılır
  • 12-12-2009, 03:00:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Gece gece Güldürdün Beni Allahta Seni Güldürsün On Numara
  • 12-12-2009, 03:17:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    adam sanırım mühendis falandı