• 06-05-2007, 16:15:04
    #28
    Üyeliği durduruldu
    HaRuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dana ya durmadan dana diyoruz . Gerçek ismi ne
    Lütfen Arama Yapalım !
    https://www.r10.net/search.php
  • 06-05-2007, 16:17:14
    #29
    Hayırlı olsun.
  • 06-05-2007, 19:05:48
    #30
    Üyeliği durduruldu
    dc he hayırlı olsun...
  • 07-05-2007, 11:09:00
    #31
    inşallah 1-2 ay içinde faliyete geçecek, kurulumu yaparken çektiğimiz fotoraflarıda yayınlarız
  • 07-05-2007, 11:18:57
    #32
    dana bu iş tır işine dönmesin sonra...
  • 07-05-2007, 11:23:59
    #33
    Tır alınalı aylar oldu
    Dc de kurulacak
  • 07-05-2007, 11:33:13
    #34
    eski muhabbetleri açtırma len bana artizt ...
  • 07-05-2007, 11:37:01
    #35
    dana sen dc işinde ciddimisin
  • 07-05-2007, 12:07:54
    #36
    Tır işinde olduğu kadar