• 07-05-2007, 12:39:13
    #37
    eheheee son resmi ben çekmişim fotograf makinesi iyi değilmiş arkada çekeni göstermiyo :P
  • 07-05-2007, 12:44:18
    #38
    Dana umarım hayırlı olur kardeş sağlam dcler lazım türk internetine.
  • 07-05-2007, 12:56:26
    #39
    Üyeliği durduruldu
    hep destek tam destek
  • 03-08-2007, 21:48:57
    #40
    yeni gördüm konuyu arama yaparken, o kadar kişi yazmış
    malatyadan irtibat kesildi, gidince bakamhele ne yaptı bizimkiler. dc nini içinde resim çekilir koyarım buraya

    heryerim fotojenik ama burnum değil

    ne zaman fotoraf çekilsem pislik yapıyo

    normal adamız fotoraf çekilince tipimiz kayıyo
  • 04-08-2007, 13:17:56
    #41
    abi benide işe alın yerleri çok güzel yerleri paspaslarım :d küllükleri boşaltırım
  • 04-08-2007, 13:27:24
    #42
    Misafir
    boşver dcyi kayısı ticareti yap daha iyi para var bak
  • 04-08-2007, 13:40:16
    #43
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boşver dcyi kayısı ticareti yap daha iyi para var bak
    kayısı ile dc yi beraber yürütsün
  • 04-08-2007, 14:19:04
    #44
    Misafir
    dana bu valla yüzüne nurda gelmiş herkes öyle diyor yapar herhalde ikisini bir arada hayırlısı olsun ne diyelim
  • 04-08-2007, 14:29:22
    #45
    okul bitmedi daha, hayata atılamadık doğru düzgün.
    bitse yapacak proje çok .