R10'dan banlandım.! Kâbus..! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'dan banlandım.! Kâbus..!
12
●
423
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10'dan banlandım.! Kâbus..!
1
2
12-12-2009, 04:27:45
#10
BetaHouse
OkanK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arada bende de öyle oluyor. Ben en çok uyumama yakın saatlerde çalışıyorum. Yeni kalktığımda da öyle geyik falan yaparım, facede vs. takılırım.
Uyumadan önce, yabancı Pr8 site vs. arıyorum. Onun etkisinde kalarak yattığımdan dolayı buda rüyama yansıyor.
Örneğin uyumadan önce bir kızla beraber olduğunuzu düşünürseniz, rüyanızda kendinizi ilişkide görmeniz yüksek bir ihtimal.
Açıkcası normal bir durum bu.
Bu gece denesek mi acaba ya rüyaların tersi çıkarsa fıstık gibi bir kız hayal edip yarma gibi bir adamla karşılaşırsak ne olacak
12-12-2009, 04:29:46
#11
pLive
Üyeliği durduruldu
BetaHouse adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu gece denesek mi acaba ya rüyaların tersi çıkarsa fıstık gibi bir kız hayal edip yarma gibi bir adamla karşılaşırsak ne olacak
Ayarlarsın kendine hemen
Yada kaçarsın
Seçim senin
12-12-2009, 04:51:15
#12
Fear
Üyeliği durduruldu
Bişeymi yaptın modların haberi yok
öyle bi korku düşmüşte içine onun için rüya görmüşşündür kesin
Naptın söyle hemen
13-12-2009, 08:12:03
#13
bucakrali
Üyeliği durduruldu
pLive adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen bucada mısın
Bende Bucada oturuyorumda ondan sorduım
Evet haci bucada oturuyom ihtiyari tarafinda..
Rap adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bişeymi yaptın modların haberi yok
öyle bi korku düşmüşte içine onun için rüya görmüşşündür kesin
Naptın söyle hemen
Vala kimseye bisey yapmadim, ben uslu takilan biriyim kimseye zararim olmaz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler